MENIU
|
||
ANUNT IMPORTANT
Depunerea de documente si obtinerea de informatii se poate face pe adresa de email itmbistrita@itmbistrita.ro, la numarul de telefon 0263/235054 sau la numarul de fax 0263/217711. ![]() |
SOLICITARI INFORMATII PUBLICE
Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2025 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2024 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2024 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2023 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2023 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2022 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2022 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2021 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2021 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2020 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2020 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2019 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2019 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2018 Declaratia de aderare la valorile fundamentale, principiile, obiectivele si mecanismele de monitorizare al Strategiei Nationale Anticoruptie 2021-2025 Declaratia de aderare la valorile fundamentale, principiile, obiectivele si mecanismele de monitorizare al Strategiei Nationale Anticoruptie 2016-2020 INFORMARI PRIVIND AMENZILE APLICATE
ANII 2020-2017
Trimestrul 3 2020
Trimestrul 2 2020 Trimestrul 1 2020 Trimestrul 4 2019; Trimestrul 3 2019; Trimestrul 2 2019; Trimestrul 1 2019; Trimestrul 4 2018; Trimestrul 3 2018; Trimestrul 2 2018; Trimestrul 1 2018; Trimestrul 4 2017; Trimestrul 3 2017; Trimestrul 2 2017; Trimestrul 1 2017; COMPARTIMENT INFORMARE SI RELATII CU PUBLICUL
RATIU DANIELA - INSPECTOR SUPERIOR TEL.: 0263213261 FAX: 0263217711 MOBIL.: 0752069575 Email : daniela.ratiu@itmbistrita.ro Rapoarte de implementare a legii 544/2001 - 2017 | 2018 | 2019 | SEM I 2020 | 2020 | SEM I 2021 | 2021 | SEM I 2022 | 2022 | SEM I 2023 | 2023 | SEM I 2024 | 2024 | SEM I 2025 | In anul 2020, in cadrul I.T.M. BISTRITA-NASAUD, nu au fost inregistrate bunuri primite cu titlu gratuit de catre functionarii publici cu prilejul unor actiuni de protocol in exercitare functiei publice.Vezi document. In anul 2019, in cadrul I.T.M. BISTRITA-NASAUD, nu au fost inregistrate bunuri primite cu titlu gratuit de catre functionarii publici cu prilejul unor actiuni de protocol in exercitare functiei publice. Acte normative care reglementeaza liberul acces la informatiile de interes public - Legea nr.544 din 12 octombrie 2001 , cu modificarile si completarile ulterioare. Model de cerere-tip si reclamatie administrativa Model sesizare pentru cei care doresc sa adreseze petitii cu privire la munca fara forme legale Model cerere acreditare jurnalist Decizie constituire Comisia paritara Decizie constituire Comisia de disciplina LISTA DOCUMENTELOR CARE CONTIN INFORMATII DE INTERES PUBLIC,
LISTA DOCUMENTELOR CARE CONTIN INFORMATII DE INTERES PUBLIC,
LISTA cu documentele care pot fi puse la dispozitia cetateanului în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public In baza prevederilor art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, informatiile de interes public care se furnizeaza din oficiu sunt: 1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice; 2. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice; 3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; 4. Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet; 5. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; 6. Programele si strategiile proprii; 7. Lista cuprinzând documentele de interes public: a) Rapoarte de sinteza trimestriale; b) Sinteza rezultatelor controalelor/lunar; c) Situatia contractelor individuale de munca/lunar; d) Rapoarte de sinteza privind rezultatele obtinute în cadrul Campaniei Nationale privind identificarea si combaterea cazurilor de munca fara forme legale/ de câte ori este cazul; a) Lista societatilor înregistrate ca agenti de ocupare a fortei de munca; b) Lista agentilor de ocupare a fortei de munca ce nu mai desfasoara activitate; În baza prevederilor art. 6 alin.1 din Legea 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, informatiile de interes public care se furnizeaza la cerere sunt: 1. Instructiuni ale inspectorului sef; 2. Lista angajatorilor aflati în evidenta ITM; 3. Documentele necesare luarii în evidenta la ITM a angajatorilor; 4. Lista angajatorilor care au primit aprobare pentru pastrarea si completarea carentelor de munca la sediu; 5. Metodologia de lucru pentru obtinerea aprobarii de pastrare si completare a carnetelor de munca pentru angajatorii care solicita acest lucru; 6. Documentele necesare pentru înregistrarea contractelor individuale de munca, respectiv modificarea, suspendarea si încetarea acestora; 7. Numarul carnetelor de munca aflate în gestiunea ITM; 8. Autorizatia de protectia muncii – numai informatii cu privire la existenta sau nu a autorizatiei; 9. Situatia statistica a accidentelor de munca; 10. Numarul sesizarilor penale facute în conditiile legii de ITM; 11. Numarul proceselor verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor; 12. Procesele verbale de cercetare a accidentelor de munca – numai persoanelor implicate în cercetare, inclusiv ascendentilor sau descendentilor victimei, în cazul în care victima a decedat, respectiv institutii ale statului, societati de asigurare; 13. Lista agentilor economici autorizati (toxice, explozive, fitosanitare); 14. Lista persoanelor fizice si juridice abilitate sa desfasoare activitati de protectia muncii; 15. Raportul desfasurarii Saptamânii Europene; 16. Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri, etc.) în domeniul de activitate în masura în care institutia detine astfel de documente; 17. Informatii privind nivelurile taxelor care se platesc, în conditiile legii, pentru serviciile prestate de ITM; 18. Numarul sesizarilor primite spre solutionare; 19. Relatiile de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din tara sau strainatate; 20. Numarul posturilor vacante; 21. Certificate/adeverinte în conditiile Ordonantei Guvernului nr. 33/2002. |