MENIU
|
||
ANUNT IMPORTANT
Depunerea de documente si obtinerea de informatii se poate face pe adresa de email itmbistrita@itmbistrita.ro, la numarul de telefon 0263/235054 sau la numarul de fax 0263/217711. ![]() |
ZILIERI
Anunt 27.07.2020- privind transmiterea on-line a Registrului Electronic de Evidenta a ZilierilorInspectoratul Teritorial de Munca Bistrita-Nasaud, anunta beneficiarii care utilizeaza zilieri in conditiile Legii nr.52/2011, modificata, ca prin Ordinul Ministrului Muncii si Protectiei Sociale nr.1140/23.07.2020, a fost aprobata Metodologia de intocmire si transmitere a Registrului electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se efectueaza in acesta. Ordinul a intrat in vigoare la data de 25.07.2020, data de la care evidenta zilierilor se conduce exclusiv pe baza registrului electronic al zilierilor
Informatii privind aplicatia informatica cu ajutorul careia se conduce registrul electronic al zilierilor, inclusiv manualul de utilizare se gasesc pe site-ul Inspectiei Muncii: www.inspectiamuncii.ro/registrul-electronic-de–evidenta-a-zilierilor. Model solicitare eliberare parola on-line registru electronic de evidenta a zilierilor PDF Model solicitare eliberare parola on-line registru electronic de evidenta a zilierilor DOC
Activitatea privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieriin conformitate cu prevederile Legii nr.52/2011,cu modificarile ulterioare, privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, evidenta lucratorilor zilieri se conduce pe baza registrului electronic de evidenta a zilierilor. Metodologia de intocmire si transmitere a Registrului electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se efectueaza in acesta, este aprobata prin Ordinul Ministrului muncii si protectiei sociale nr.1140 din data de 13 iulie 2020. Registrul se completeaza de catre Beneficiar sau de catre una sau mai multe persoane imputernicite, cu ajutorul aplicatiei informatice pentru dispozitive mobile „Inspectia Muncii“, in conformitate cu instructiunile de utilizare obtinute de pe pagina de internet a inspectiei Muncii. Pentru infiintarea Registrului, Beneficiarii cu sediul social in judetul Bistrita-Nasaud, obtin numele de utilizator si parola de la Inspectoratul Teritorial de Munca Bistrita-Nasaud. Documentele necesare pentru eliberarea utilizatorului si a parolei sunt: a)cerere scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei, prevazuta in anexa nr. 1 la metodologie aprobata prin Ordinul nr.1140/2020; b) imputernicire semnata de Beneficiar, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decât reprezentantul legal al Beneficiarului; c) copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal al Beneficiarului sau, dupa caz, al persoanei imputernicite de catre acesta; d) copie de pe certificatul de inmatriculare la Oficiul National al Registrului Comertului/certificatul de inregistrare fiscala; e) copie de pe actul de infiintare sau actul constitutiv/statutul Beneficiarului, din care sa rezulte codurile CAEN aferente domeniilor de activitate economica prevazute art. 13 alin. (1) din Legea nr. 52/2011, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; f) declaratie pe propria raspundere prevazuta in anexa nr. 2 la metodologia aprobata prin Ordinul nr.1140/2020, prin care se atesta calitatea de reprezentant legal al Beneficiarului sau, dupa caz, de imputernicit al acestuia, in cazul in care documentele prevazute la lit. a)-e) se transmit prin e-mail. Atasam Ordinul nr.1140/2020 si modelele de cereri:
|